lördag 1 mars 2014

Avicii , Avicii & Avicii .....................


  

1:a  Mars 3 år sen jag begravde dig det var en vacker begravning om man nu kan tycka så otroligt vad tiden går ........... Idag tre år senare skall vi uppleva något annat vackert kan jag nog tänka mig om ett par timmar skall vi mot huvud staden hälsa på syster och hennes familj och senare på konsert som vi har längtat efter i flera flera månader äntligen dax för Avicii , längtar så in i norden till att känna gungningen av publik havet det är bara kärlek för själen kan jag med lätthet säga innan jag ens har upplevt det är nära nu bara timmar nu ...
Veckan har gått snabbt jobb jobb som vanligt och Fredagen avslutades men Bowling , god mat och musik quizz men mina kollegor vi hade en fantastisk kväll skratt och dans jag är så lyckligt lottad att ha så många fina arbetskamrater gör det så mycket enklare att vara på min arbetsplats . Har bara sprungit 1 gång denna veckan haft lite mycket måste ta tag i det nästa vecka minst 2 ggr i vecka en löprunda för att nu är min plats till Blodomloppet i Malmö anmäld och denna milen skall jag klara älskar att kunna klara mina delmål som jag själv har planerat fy fa.... va jag är duktig klapp på axeln Delicia och nu i mitt huvud Göteborgs varvet funderar innan jag en har klarat milen ja lite stora mål oxå gött .........

Det har nu  gått 6 veckor sen jag hört något ifrån P , det var jag som skrev och sa att jag inte orkade mer med detta.... väntan har varit ok men alla dessa andra tjejer är det jag hade problem med inte bara att han har andra kvinnor men det att de vill bli vän med mig på facebook fick det att bli verkligt det slog mig först då kan jag säga , jag har försökt att träffa andra män under tiden men det fungerar nog inte så för kvinnor eller mig som detta nu handlar om . Jag älskar denna man och det är svårt för mig att gå vidare när mitt  hjärta känner som det gör men hjärnan vet att det är inte så det skall vara de två har lite svårt att samarbeta , hade varit betydligt enklare för mig om jag inte hade älskat denna man aningen frustrerad kan jag bli ibland vad är det jag skall lära mig utav detta kan jag undra ??????

Tacksamhet i hela mitt hjärta & själ kan jag bara känna till livet fast mitt hjärta är frustrerad vi bor i ett fint hus , jag har jobb inte så väl betalande som jag hade önskat men jag har ett , underbara ungdomar som förgyller mitt liv , min syster med familj , vänner och fina arbets kamrater jag har det så bra .. Tacksam att kunna åka iväg med mina barn på konsert har inte mycket pengar över för utflykter men detta kan jag unna oss finns de som har det så mycket värre jag skänker er energi för att orka mer era motstånd ..................
Nu skall jag packa färdigt plocka undan och vänta på att dra till stan ha en fin helg alla vackra människor glöm inte att vara tacksamma för det lilla i livet som gör det vackert att leva massor av kärlek & ljus till er // Delicia

Underbarnet !!!!


Delicia Dawne Ferriss foto.    Delicia Dawne Ferriss foto.





Amen !!!

Inga kommentarer: