tisdag 11 februari 2014

Tisdag .......

Ledig i eftermiddag skall på dyslexi utredning med Zack i Malmö konstigt att ett barn kan gå igenom skolan i så många år och blivit anklagad för allt ifrån lathet till att vara korkad så kommer de på nu att ett problem finnes snart 18 år gammal ja bättre sent än aldrig och tacksam att det nu fixas , synd bara att Zack har haft det så jobbigt ångestfyllt hela sin skolgång ... Nu bara några dagar kvar till alla hjärtans dag och gud vad jag längtar fast nervös e man till tusen känner mig lite som en tonåring som skall träffa skolans snyggaste grabb och trevligt kommer vi att ha inget snack om saken bord är bokat på Bishops Arms mat och dricka och dans kan bara säga kan det bli bättre en alla hjärtans dag nej det tror jag inte längtar ..................................................................
Hannah är oxå i Malmö idag våldtäkts mannen har överklagat och Hovrätten i Malmö hamnar de hoppas att de nitar honom ännu en gång och utvisar denna man ur landet tummar och tår hålles i eftermiddag ..
Tack Gud , Jesus & Universum för allt fint och vackert i mitt liv kan inget annat än säga att jag är en mycket lyckligt lottad kvinna , ja jag kan klaga vissa dagar är inte mer än människa men för det mesta lycklig  som bara den ... Ha en fin dag alla vackra kärlek & ljus Delicia

http://mariafredholm.dinstudio.se/  NYFIKEN PÅ HYPNOS ?????????????


Affe & jag kollar film 

Mr P 

Take care sweetie <3

Inga kommentarer: