lördag 22 februari 2014

Saturday , Sunday, Monday , Tuesday, Wednesday ,Thursday and Friday

En vecka har gått sen alla hjärtansdag nu med facit i hand hade jag kunnat vara utan den träffen , sen hade jag kunnat vara utan träffen jag träffade förra sommar när P var i Spanien den killen slösade 3 månader av mitt liv , vet inte vad det är med grabbarna nu för tiden och är så här så kommer jag inte att träffa fler ni är äckliga varelser tvi , Sen har vi Mr P mannnen jag älskar av hela mitt hjärta han älskar mig oxå det vet jag men sen älskar han alla andra kvinnor oxå hahahaha så nu lägger inte ner mer energi på andra könet skall nu lägga all den energi på min träning och mitt välbefinnande och mina barn .......

Måndag jobba jobba lite ledsen efter denna misslyckade date fattar inte riktig hur man kan göra så vi hade ju skrivit fram o tillbaka ett tag har verkade nästan för bra att vara sant denna författare i från huvudstaden så in i nordens vacker var denna b kändis , har nu en signerad bok skall läsa den och trycka i den i bok hyllan där den kommer att bli glömd som minnet av honom kommer att bli ..... nåväl trodde kanske därför jag hade ont i magen denna Måndag stress mage mot slutet av dagen låg dubbelvikt kom på att tarmvred var inget ovanligt efter en gastric bypass blev rädd så in i taxi mot sjukhus , extrema smärtor shit är jag en av dem som väntar barn utan att veta ???? och skall nu föda ett barn det hade definitivt skrämt  bort P forever hahahaha !!!! Nej akut Gastrit eller Gallan blev diagnosen omepresol ett tag framöver .............. och jag trodde inte i min vildaste fantasi att man kunde ha så jäkla ont av lite magsyror herre jisses !!!!!!
Resten av veckan flöt på nu är helgen här igen älskar dessa helger vila , springa och bara va njuta hade helst behövt att städa men va fan skiten e kvar det är inte så att grabbarna hade överraskat mig med att städa hela huset de skiter mest i vilket dessa grabbar men men Zack har lovat hjälpa mig idag skall få besök idag lite spännande en blogg läsare som ville träffas blir lite varm i hjärtat mysigt kan jag bara säga .. vi är lite i samma sits våra äkta hälften  är i himlen ............. Vi är änkor konstigt det låter änka !!! jag började med att få denna titel nu är vi en del  i mitt nätverk som har fått samma titel vi får stötta varandra mer kan man inte göra , hade hellre haft en annan titel miljonärska eller  författarinna ett av många som finns att välja emellan ................

Jag vill tacka dig Gud, Jesus & Universum för allt bra jag har , alla motgångar jag har fått tack ...........
Ha en fin dag alla vackra människor kärlek & ljus Delicia
new shoes..

Goodybag from work thanx !!!

lemon cake ....


skoj bästa kunden ifrån h&m är jag 

vinst tack !!

Första loppet anmäld , nu träna !!!

Inga kommentarer: