söndag 12 januari 2014

Detta är till dig ..............

Har inte skrivit sedan nyårsafton det var lite konstigt bruka ha massa saker som händer runt omkring mig men det har varit tyst dessa veckor jag kan nu säga på alla plan har märkt att han på andra sidan inte alls är så som han har varit alla dessa månader kan inte mer än tänka att nu är jag inte ensam nu är jag ersätt av något yngre ganska frustrerande men bara ibland jag visste vad jag gav mig in på och spelreglerna var väldigt tydliga från hans sida , Jag älskar dig din skit jag trodde aldrig att jag skulle tillåta mig själv att vara den andra kvinnan men tanken att aldrig mer ses är för mig obegripligt för att den attraktion som finns mellan oss har jag aldrig upplevt förrut kanske därför jag håller mig fast är att få uppleva den en period till jag vet inte ??? 
Jag vet att det du får ifrån mig är ojämförbart med dessa andra kvinnor jag är en enastående person och det kommer endast att vara din förlust men jag kommer att vara den som smärtar men bara om jag tillåter mig själv , jag kan oxå gå in i detta med full kraft ta det för vad det är fantastiska konversationer i timmar otrolig underbar vacker sex och jag saknar allt detta så mycket och tänker bara ett par månader kvar nu Delicia han kommer hem .........
Han har blivit en del av vår familj ungarna gillar honom och längtar oxå att träffa honom igen han var här varje helg i 6 månader det var inte lätt att släppa in en ny man i denna familj speciellt efter Lars död och hans plats vid matbordet, soffan & sängen  ersättas av Mr P kändes lite mysig att ha honom här pullande, fixar små saker japp en härlig vana det blev ................
Jag har alla fina rader du har skrivit till mig och minns alla fina samtal lever på allt detta när du är så långt ifrån blir mitt bränsle igår pratade vi om vädret gud vad hände på dessa dagar ??? Jag skall nu ladda för att ut och springa vet inte hur många km det blir jag springer tills jag inte pallar mer och skall försöka få bort all denna energi som finns som stör jag vet att det finns någon där ute för mig som kommer att komplettera mig jag är van vid att ha det bästa , jag är van vid att han en man som behandlar mig med total respekt och jag kommer att uppleva det igen kärlek & ljus Delicia 


2 kommentarer:

Elisabet Lindberg sa...

Du är värd det allra bästa,du är en värdefull vacker kvinna.Gör det som känns allra bäst för dig..Kram

Delicia sa...

Tack Elisabet <3 kärlek & ljus