söndag 15 december 2013

Sunday rainy day .....................

Vaknade jätte tidigt denna dagen Hannah ringde 03:30 vill ha sällskap hem 3 månader efter övergreppet så klart jag kunde prata 7 minuter väl innanför dörren somnade hon nog gott lagom berusade men mamma låg och vände och vred i min säng gick upp vid halv fem bryggde kaffe åt lite mackor och på med musikhjälpen mys på tidiga morgon men hade behövt sova slumrade till lite emellan gott vaknade för en stund sen tog en näve godis på med tränings kläderna jätte omotiverad men jag tog mig runt min runda kallt regnigt ville bara vända och tillbaka under täcket ibland kan jag vara stolt över mig själv jag har ju en järnvilja varför använder jag inte den oftare som till ex när det skall städas hahaha nej då hittar jag inte vilje alls ................

Helgen är nu på sista dagen det skall städas idag Zack har lovat hjälpa mig en del att göra har varit så jätte jätte lat i flera flera månader bara gjort det allra nödvändigaste men vi skall ha lite julafton här hemma då vill jag ha det lite fint även om det är bara vi .. Jag var i Höör igår började med Hypnos http://mariafredholm.dinstudio.se/ sen mot Brödboden Joel har saknat brödet som Mr P tog med sig varje helg han var på besök och nu passade jag på nu har vi bröd ett tag ... Sen vidare mot svärmor efter längtade  besök vi saknar ju samma man hahahaha kaffe , glögg och massor av prat skönt att vistas i deras hem full av kärlek ...Denna helgen har varit lite tom saknat älskade jätte mycket bruka inte vara så här ledsen har oftast allt under kontroll men det har varit en del som har rubbat min lugna bubbla ny dag imorgon nya tag ..

För tre år sen denna helgen flögs Lars till Sahlgrenskan minnen finns kan ibland bli berörd , tacksam för att de valde att flyga min man en procedur som görs bara en handfull gånger om året och det är en stor ära kan jag säga .. Till alla underbara hjältar som väntar på organ jag vet att det är jobbigt fy så jobbigt snart mina vackra kommer era organ att hitta er massor av kärlek & ljus till er ge inte upp puss & kram // Delicia 

Ha en fin Söndag alla människor 

Gåva tack 

Tvåhundrafyrtiotusentvå ........


Broke a record !!

Inga kommentarer: