måndag 9 december 2013

Monday .............

Trött som vanligt på morgonen denna höst har varit tung mentalt mycket som har hänt med familjen som har tagit mer energi än vanligt men det börjar rätta till sig och vad vore livet utan motgångar eller hur ?? starkare blir man av dessa och jag mentalt / fysiskt starkare än någonsin kan hantera det tack för det kan jag bara säga .. Skönt att jag kan ventilera med P fast han inte är hemma vi pratade alltid otroligt mycket när vi träffades och kändes gott att ha någon att bolla med det saknade jag otroligt mycket när Lars dog att bara ha någon att prata med är en lyx i livet som många tar tyvärr för givet , miss you baby xoxo 

Man skall inte lyssna på snack jag vet bruka strunta i det och har aldrig  gjort men vi bor i en lite skit stad i Skåne och alla kan allt om alla shit så patetiskt att de kan bara snacka om varandra kan säga att gör något positivt istället gör något åt alla ljugande politiker , svältande barn , hemlösa människor sprid kärlek istället och har ni något att säga om mig eller mina ungdomar ring mig 0708834442 nej det vågar ni inte så jag ber er tänk före ni snackar istället fråga mig om jag behöver hjälp ... för skitsnack kan skada om ni inte hade tänkt längre än näsa , tycker så synd om er .........

Lyssnar på musik hjälpen Queen sjunger för mig åhhh underbart tack Freddie my first love .. skall inte göra så mycket idag mer än chilla med min son och katten andra sonen hos tjejen.. kanske lite tv innan läggdax vi får se rätt skönt att bara lyssna på radion och surfa vi får se åhhh en ny gammal goding http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3946  Pågår hela veckan lyssna skänk pengar till de behövande vet ja!! Kärlek & ljus till er 

Rule Nr 1

Vår berömda PORR gran ....

Största Apelsin jag har ätit 

Inga kommentarer: