tisdag 24 december 2013

Merry Christmas !!!

Uppe halv sex trodde att jag hade försovit mig hahha tog lite tid att fatta att jag inte skulle rusa upp o klä på mig taggar idag skall jag springa 7 km sprungit 5 km ett tag nu och det kan jag utan problem detta skulle bli en utmaning för mig själv tufft var det kan jag inte förneka men jag gjorde det lycka i själen ........... Idag är det Julafton och det skall bara vara jag och mina barn skall ringa älsklingen i Filippinerna skall bli så skönt att höra hans vackra röst se hans bedårande ansikte och laddar för att vara skärpt så att jag inte bölar som en bebis har inte sett honom eller pratat fysiskt på 4 månader ganska exakt 25 Augusti sågs vi sist .. Love you sweetheart I thank you for being in my life you wonderful beautiful person you are such a gift xoxo Delicia ..

Joel är mycket spänd inför denna julen han har spanat klämt på klapparna jag har förvarnat barnen att det är en mycket mager Jul jag har verkligen inte mycket men små klappar och godis och mat finns det och lite spel och bara mys kan göra detta till en fin stund med mina barn , skall chilla lite sen ner till graven och tända lite ljus till finaste ängel .. Jag älskar dig min vackra man i himlen jag känner din närvaro dagligen och vet att du är med mig och springer känner dig som attan vi de tillfällen jag är ute tack för att du har funnits i mitt liv och älskat mig trotts att jag inte varit den bästa frun jag gjorde mitt bästa och älskade dig varje minut trotts denna sjukdom kväde oss båda på olika sätt .. Nej nu lite hög musik så att min hjärna går igång på riktigt Jag önskar alla en underbar Jul med era nära och kära va rädd om er och va tacksam för det lilla som gör livet vackert kärlek & ljus // Delicia 
Tack Marie & Anton 

Mäster kocken 

Swedish meatballs 

Janssons på gång 

Lite klappar 

Inga kommentarer: