måndag 2 december 2013

Just another manic Monday !!!!

Igår var jag i Höör mitt andra hem känns det som så synd att Mr P är inte hemma men trivs oxå bra med resten av hans familj , igår skulle det firas lilla Kristina ny tillskottet fyllde nämligen 1 månad det bjöds på mat & tårta och massor av skratt härlig söndag det blev skönt  för att helgen började rätt så dramatiskt och pratade med underbara innan jag somnade gjorde dagen  ännu bättre ....

När klockan ringde imorse trodde jag ett det var ett skämt herre gud hade just hunnit blunda det var nära jag sjukanmälde mig shit denna enorma trötthet kunde ha varit värd en karensdag jaja på med kläderna och iväg och dagen gick förbi ganska snabbt tack o lov nu bara 4 dagar kvar sen måste jag sova ut .. 

Hannah var i rätten idag denna otäcka våldsman skulle sättas dit allt hade gått bra mötte henne på stan med advokaten som var nöjd med dagen och trodde hårt på en dom sedan utvisning skönt som attan att detta gick bra för henne och de andra töserna som oxå blivit utsatt av äcklet ..

Tillslut måste jag skriva till denna bedragerskan som jag har råkat ut för jag vet att du läser min blogg och tycker att det var super omoget av dig kvinna  i min ålder att kommentera fula ord om mig och min dotter .... Förstår du inte att det är du som har gjort fel varför då kränka både mig och min dotter via sms/ mail . Jag var snäll lät dig ta dessa biljetter för att sedan betala 2 dagar senare som blev två månader som oxå uteblev och som resulterade en polis anmälan så ge dig ignoranta människa det är du som är falsk inte jag !!! sluta trakassera mig och min dotter ....... Leave us alone bad person !!! 

Nu minsann skall inget mer göras idag trött som en gnu skall jag slappa framför min laptopha en fin resterande Måndag alla underbara kärlek & ljus Delicia
liten jobbig runda i motvind 

Söndags middag Anka mmmmm

Tårta 

mys killar 

love you 


I cried like a baby until it smiled at me 

Inga kommentarer: