lördag 7 december 2013

I miss you my Love ..................

Om veckorna går så här fort så är det bra då är våren snart här ju  längtar efter min kärlek det  fungerar bra för de mesta men vissa dagar så saknar jag extra mycket .. Miss you my darling P you have touched my heart and soul and so many ways and can only thank the universe for leading our paths together , we will meet again I know and that is what makes me strong to cope with these long months without you love you now and forever yours Delicia.... mitt hjärta så full av kärlek och lycklig är jag att du finns i mitt liv fast du är på andra sidan jorden så tacksam att våra vägar har mötts ......................

Mycket denna veckan många tankar om allt som händer i min familj jobb , julen runt hörnet som jag egentligen struntar i men får ha något slags firande för mina ungdomar köttbullar, sill & godis är planerat fin stund tillsammans ... 
Rättegången mot denna våldtäkts man avklarad var tuff för Hannah men hon fixade det nu skall hon bara hitta sin plats och gå vidare fängelse straff sedan utvisning väntar ...
Mycket på jobbet känns lite bra att detta har vänt oron av att bli utan jobb har funnits lite i tankarna vill ju inte det i dessa tider är extremt tacksam att jag har ett jobb att gå till det betalar tak över mitt huvud och mat på bordet , klagar ibland på lönen ja det har jag rätt till att göra jag är 45 år och har jobbat i mer än halva mitt liv kan tycka vissa dagar att jag förtjänar mer men vi klarar oss fast det kan vara tuff ibland ..

Igår var vi på konsert fina Håkan Hellstöm en sann poet som sprider sina ord via musiken stormen Sven busade på vägen dit var lite orolig på hur vi skulle ta oss hem men det gick super bra plus grader torra vägar .. Underbar konsert Håkan levereade verkligen och spelade i nästan 3 timmar helt otroligt ...............

Denna helgen för 3 år sen sövdes du ner min Lars , läkaren ringde ifrån Iva tidigt på morgonen och frågade om jag ville att du skulle leva vidare eller inte jag skrek intubera och ångetsen var extremt stor i det ögonblicket döden stirrade ännu en gång oss i ögonen jag slängde av ungarna på brottar tävlingen Knattekampen och körde vidare mot CSK bad till gud hela vägen in snälla snälla ta inte honom nu jag ber dig kära Gud , visste inte vad jag hade att vänta mig hjärtat slog i hundra nittio fa..... hur jäkla svårt skall det vara att hitta organ till min Lars folk dör ju dagligen traumat i våra liv var på det högsta nivå kan jag säga , och möttet med min man kopplad till respirator kändes bra nu kunde en apparat sköta min mans andning som han nu själv inte klarade för att några dagar senare bli kopplad till ECMO och sedan flygas till Sahlgrenskan / TIVA i Göteborg helt ofattbart att detta bara hände min fina Lars ... aldrig mer skulle jag prata med dig min man minns nu inte hur din röst den låter har ett par inspelade meddelande på en gammal telefon som jag har sparat til en dag där jag kan lyssna .. Ha det bäst i himlen min fina ängel fast jag har gått vidare med en ny kärlek så går det inte en dag där jag inte tänker på dig ....
Tänk så lycklig lottad jag är tackar varje dag för allt det vackra i mitt liv finaste ungar har jag , bästa syster , fantastiska vänner , vacker man , underbar skyddsängel , galna katter , stökigt hus , fungerande bil ja min lista är lång Tack Gud , Jesus & Universum Amen <3 



3 år sen kopplas du till respirator 




Redo för Håkan 

D, E , F , P  Hmmm Delicia Ferris & P min tolkning <3 



Crappy iPhone Picture



http://mariafredholm.dinstudio.se/   NYFIKEN PÅ HYPNOS ???????????

Inga kommentarer: