tisdag 31 december 2013

Happy New Year ..................

Ojoj vad året ha gått mycket glädje och lite sorg åren bli lättare utan min Lars men han är ju med oss på ett annat sätt nu , förra nyårs afton var min älskade här och en nyårs kyss vid tolv slaget var lite magiskt i år skall jag kyssa katten mitt på munnen och slänga iväg en släng kyss till den vackra på andra sidan jordklotet annars inte mycket som är planerad denna dagen skall strax laga mat till stora tonåringarna de behöver massor av mat till deras flytande kost som de kommer att ha ...
Förra året började jag med flyttande kost op var ju nära nervös var jag men såg fram till detta oerhört mycket det visade sig att detta var det bästa beslut jag har tagit och 40 kilo mindre  back to the 80:s  ... P åkte till Spanien i April en prövning för mig kan jag säga han är ju van att vara ensam 3 månader utan denna person  var för mig jätte jobbiga och nu e han iväg igen och kommer till våren så ensam har jag lärt mig att hantera på ett helt annat sätt men ensamheten kan ibland vara otroligt jobbigt  att finna kärleken efter Lars död var en gåva tacksam är jag trodde inte på att det kunde var möjligt att känna för en annan ...Sommaren var ju bara full av sol och stekande värme jag njöt för fulla muggar och nu hade jag skaffat en ny vana denna vår / sommar power walk  så befriande detta var för min själ och min kropp trimmades till en slank vacker kvinna som nu började visa sig många många timmar/ km / mil som fram åt hösten blev till jogging turer nya mål har jag nått klapp på axeln du äger Delicia .... Ett år sen jag slutade med mina antidepressiva en hjälp medel var de verkligen men nu genom motion och annat tänkande kunde jag släppa dessa .. En kompis som är fotograf tog en massa bilder på mig nu när jag inte längre skämdes för mitt utseende inte Model för en dag men lite mer avklädda Pinups kan bara säga Damn Girl !!!! så nöjd så tacksam än en gång att jag har fått tillbaka mitt liv som var länge allt för länge gömd bakom ett berg ....Några  konserter har det blivit en sann nöje och läkande för min själ Pink . Imagine Dragons och Håkan Hellström så många man vill se först ut nästa år Avicii 
Mycket har hänt mer bra än dåligt och allt det jobbiga kommer vi att laga . Jag älskar er mina barn vill bara att ni skall växa upp utan en massa motgångar i livet som er gamla mamma har fått gå igenom men det går nog inte tyvärr vad hade jag gjort utan er Hannah , Zack & Joel kan man fråga sig mindre tvätt och städ antar jag hahaha jag tackar Universum att ni valde mig som mor jag gör mitt bästa är nog inte den traditionella mamma men jag är den ni har och kommer alltid att finnas för er och älskar er i vått & torrt ...

Jag Välkomnar 2014 ser fram emot vad detta året har att erbjuda mig massor av Kärlek & Ljus till er alla !!! du lite bilder från året som har gått ...

frukost , lunch , kvällsmat urk !!!!

first day of the rest of my life 


omplåstrad 

Love you 

timmar innan op 

årets första konsert ljuvlig 

kollage 

sent a kiss 

Lägg till bildtext

Imagine Dragons Magiskt 

Olala!!

My Angel 

Inga kommentarer: