fredag 13 december 2013

Friday the 13 th ......................

Vaknade vid 5 la mig efter ett inte många timmars sömn trött, trött ledsen för att denna peson trakasserar mig via blogg och mail psykopat , mytoman gud hur orkar denna människan och varför låter jag denna fruktansvärda människa eller skum of this earth störa mig jag borde vara starkare mentalt , stör mig mest att jag är snäll och går på dessa äckliga .... Jag är inte en dömande människa men en sån här människa fy hon har stulit ifrån mig och ljuger så in i och nu skyller hon allt på mig ja jag kan stå för att jag var dum att ge dessa biljetter till henne skulle varit bättre att ha eldat upp dem sen kunde ju kräket som skulle gå på konsert med mig ifrån början betalt sin hälft men du saknar så mycket stake så det är ju synd att kalla dig man mer mus i mina ögon tvi för dessa otäcka människor som har kommit min väg och tack för att ni har givit mig nya erfarenheter som jag inte kommer att falla för igen det kan jag lova ..... Karma you guys just wait I will hit you hard you very very bad people !!!!


Lucia på jobbet alltid lika mysigt en tradition har det blivit nu efter 6,5 år på Distans Apoteket upplyst med marshaller och brasa , glögg, lussebulle , pepparkakor och kramen ifrån tomten härlig sätt att börja denna dagen jobbade lite möte och efter det ett annat möte , lunch , jobba sen komp efter jobbet hem till Hannah kaffe , musik ett par cigg och lite tårar saknar som aldrig för jag önskar att du var här , tom är jag och behöver en go kram ifrån min fina Mr P det är bara att bita ihop det kommer att dröja minst 6 månader till innan jag är i din famn ... ensamast i världen är jag idag ........................

Lyssnar på musik hjälpen som jag har gjort hela veckan underbar program Joel vill ha lite kvällsmat hmmmm vad kan jag koka ihop på så kort tid som möjligt är dagens sport kärlek & ljus alla underbara vackra ha en fin Lucia // Delicia











NYFIKEN PÅ HYPNOS ????????http://mariafredholm.dinstudio.se/  KLICKA PÅ LÄNKEN !!!

Inga kommentarer: