onsdag 18 december 2013

18/12-2013.........................

Uppe tidigt idag övertid på morgonen börja 06.30 jul inarbetning dagen gick snabbt ändå så skönt efter fikan när det endast är 6 kvartar kvar , imorgon blir det oxå övertid så lägga sig tidigt skall jag försöka göra ikväll längtar till helgen åh vad det skall bli gott vet egentligen inte varför jag gör ändå inget speciellt men ligga och slappa är ju rätt så skönt vet inte varför jag är så nedstämd nu för tiden kanske är det års tiden , julen , mörker , minnen vem vet känner mig ganska ensam saknar P men det gör jag alltid minns tiderna vi hade och saknar någon vid min sida jag vet att månaderna nu kommer att gå snabbt efter nyår kommer det att rassla till sen vips finns den vackra mannen i Sverige , miss you babe wish so that you were here lost without you love you 2 the moon and back my beautiful man <3 <3 <3 <3 <3 <3 

Mina fiskar i stora akvariet har varit hängiga ett par dagar igår bytte vi nästan allt vatten rensade filter till pumparna de ser lite piggare ut nu kan nu bara hoppas att de överlever Lars gamla fiskar vet inte vilken sorts , de är stora och fina och vi hoppas att de lever ett tag till Hannah & Zack hjälpte mig sen åt vi tillsammans trevligt ......

Idag har jag varit på Försäkringskassan skall söka bostads bidrag skjutit på det nu ett år men nu minsann måste jag har det inte fett och betalar skatt gör jag så nu bara hoppas , hade varit lite underbart nu hoppas hoppas ... nej pallar inte skriva mer ha en fin resterande Onsdag alla fina ..................


NYFIKEN PÅ HYPNOS ?????  http://mariafredholm.dinstudio.se/

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära du
känner med dig hur mycket man orkar. Mannen min som fick nytt hjärta nov -10 . Mår inte så bra på grund av dåliga lungor som jag skrivit tidigare. Just nu pratar vi mycket om vad som skall spelas på hans begravning, och hoppas att han går före mig. Vi har ingen som ta hand om han annars. Har bara två söner, om du visste hur vi saknar en dotter, men det e ju kört ;). Du kan tro att jag känner att livet e slut. Men vi kvinnor måste KÄMPA vidare. Många kramar nytt hjärta nov-10

Delicia sa...

Ååhhh Vad jag har saknat dig så finaste hjärta nov 2010 tack så mycket att du har hört av dig tänkt och tänkt , så fruktansvärt tråkigt att din man inte mår bra fan att de inte gjorde lung & hjärt transplantation då hade ju allt detta varit löst finaste du ring mig 0708834442 när du vill jag finns för dig har facebook och mail tveka inte vi måste hålla ihop jag är stark och mår bra , saknar bara min nya pojkvän men han kommer hem så småningom ... Lars kommer jag alltid att minnas med kärlek och glädje skönt att jag har gått vidare sorg processen var så så tung , Nu tvekar du inte ring jag kan komma och hjälpa eller bara vara öron om du behöver prata massor av kärlek & ljus skickar styrka ha en sån fin jul & nyår ni bara kan Delicia