onsdag 20 november 2013

Veckans mitt !!

Redan Onsdag veckorna susar förbi känns skön snart e det vår ju då kommer mitt hjärta hem hahahaha önsketänkande , har just kommit hem ifrån Kristianstad utvecklings samtal på Zack´s skola allt flyter på bra så skönt kan jag säga sen inom Stadium så ett par vackra skor nej jag skall inte ha dem men de kostade 1100 kr och nu 400 alltså sparade jag 700 kr eller ??? hahaha mina andra har vandrat över 60 mil de är slut får tvätta dem gamla och ha dem som inne skor skall ju snart börja boxas eller boxersize som det så fint heter sen vidare mot Biltema köpte hantlar och skumgummi matta nu är jag klar för inomhus träning , crosstrainer skall säljas imorgon så allt detta gick plus minus noll bra deal kan jag tycka ............
Helt slut e jag nu väntar på Argar snickaren skall börja på dumburken blir nog en tidig kväll kan jag säga ....
Miss you lovely man on the other side of the earth wish that I could kiss those sweet lips right now but just blew you one catch It sweetheart !!!!

Ha en fin kväll alla vackra kärlek & ljus Delicia 

http://mariafredholm.dinstudio.se/  Sugen på HYPNOS ???????

http://www.lakareutangranser.se/   Skänk en peng !!!!!!



After work !!

Inomhus träning 

Utomhus träning ..

Inga kommentarer: