torsdag 28 november 2013

Tröttast i världen ............

Sista dagararna har jag varit så fruktansvärt trött känns som om kroppen är helt ur form när klockan ringer snoozar jag så mycket det bara går klär på mig en kvart innan jag börja jobba borstar tänderna och iväg hoppas verkligen att detta ändras snart ingen energi what so ever !!!! Inatt har Joel varit vaken en par gånger feber yrat som bara den stört min skönhets sömn som jag så mycket behöver han har varit hemma idag feber och ont i halsen var mest orolig att han inte skulle kurerar sig tills på Fredag date med flickvännen men med c vitamin och kärlek ifrån mor sin kan det kanske fixa sig ... Orkar inte mycket idag imorgon är det Fredag gud så gott hela helgen framför mig skall sova så mycket det bara går och motionera så klart om kroppen orkar givetvis ... 
Har chattat en del med älskade underbara det funkar bra och nu är det bara ca 6 månader tills han kommer hem kan alltid hoppas och be att han hade kommit lite tidigare men han sa förra året att vintern var jobbig men så fort snön smälter hade det varit lite gott om han dök upp kan ju alltid hoppas ... annars inte mycket som händer på Svartmannagatan .. 

Ha det bäst denna resterande Torsdag 

Inga kommentarer: