tisdag 26 november 2013

Tisdagen en stund till ..............

Helgen den försvinner alldeles för snabbt nu redan tisdag snart helg igen , var i Höör i helgen hypnos kändes lite bättre denna turen har haft lite svårt att komma till en djupare plats de andra gångerna så nu sist kändes det bättre tycker att det är mycket intressant detta med hypnos och har alltid velat testa så nu känns detta bra skall jag säga så om någon av er vill sluta röka eller har något annat som kan fixas via hypnos tveka inte http://mariafredholm.dinstudio.se/ klicka på länken kan vara en toppen julklapp till er själva eller någon annan , sen vidare till svärmor på kaffe och lite bebis gos alltid lika mysig att träffa henne .. 

Igår Måndag vaknade jag och undrade vad det var för dag och vad som hade kört på mig helt slut inte ett dugg utvilad och ville verkligen inte gå upp ur min goa säng gud så jobbigt släpa mig själv till jobbet 3 möten blev det en i skolan och två på jobbet så va den jobbiga dagen slut och nu e redan Tisdag mot sitt slut resten av kvällen skall tillbringas framför dumburken sen sova ...
Förresten har en polis anmälan blivit gjord duktiga lilla son pratade själv med polisen och berättade allt som har gjorts hoppas nu att han slipper mer skit ifrån denna otäcka grabb ..

Tack Gud, Jesus & Universum för mitt friska liv och allt som är i det tacksamast i världen är jag men hade inte skadat om jag hade mer i min plånbok ha en fin resterande dag alla underbara kärlek & ljus Delicia
Party , party !!


Sugen till tusen !!!

Inga kommentarer: