söndag 3 november 2013

Sunday all day !!

Somnade igår efter så mycket bättre vaknade tidigt imorse idag skall det ske ett steg mot mitt mål löpträning mitt mål är att en dag klara att springa en mil har tränat länge men alla mina power walks 50 mil har jag promenerat på mer än 6 månader i och för sig men nu skall det börja löpas så småningom jag var jätte nervös men det gick bra det var jobbigt det var det nu är jag lite stolt över mig själv jag ta det lugnt stressar inte det får gå i min takt och jag kommer att klara det det vet jag , lite styrka träning på detta då kommer min kropp vara i tipp topp skick jag kan bara säga fy fa...... va du e bra Delicia 

Jag har varit lite ur form mentalt saknat P mer än vanligt vill bara ha hem honom men det dröjer massor av månader till det har jag vetat ifrån början men denna veckan har varit tung som attan vet inte säkert det gråa tråkiga vädret som hjälper till att göra det extra jobbigt , sen alla helgon igår blev sentimental saknade Lars men lider mest att att han fick plågas så hemskt sista tiden jag är ok med att han är död men kan tycka att det är hemskt tråkigt att han fick sluta så traumatiskt och att hans barn är utan sin far vid en så ung ålder massor av känslor denna veckan som har kommit upp till ytan så nu tar jag nya tag och går vidare med mitt liv och hoppas att denna nya veckan blir lite lättare, var hos Mr P mamma och drack kaffe efter träningen skönt att jag har henne känner mig lite närmre mitt hjärta att vistas i hans hem ett par timmar gör susen sen har jag sett det sötaste lilla flicka så liten så underbar P´s bror och flickvän blev föräldrar i veckan gud så små de är hinner glömma bort det fast det var inte så länge sen mosters gull unge  Ludde var så liten  och på Måndag blir det konsert i Köpenhamn men mina fina grabbar Imagine Dragons känns som att det var 100 år sen jag köpte dessa biljetter och nu är det dags skall bli trevligt .

Tack universum för mitt liv , min hälsa , mina ungar , hus och jobb jag har så väldigt mycket att vara tacksam över Over and out massor av kärlek & ljus till er Delicia


Lägg till bildtext

Inga kommentarer: