torsdag 14 november 2013

Snart helg !!!

Upp o hoppa jobba jobba möte på skolan sen tillbaka till jobbet och en timmes träning after work känns bra nu nyduschat fullt påklädd under alla tre täcken japp fryser som en hund och det är inte ens minus ute ja hur skall detta gå hahaha .. 

Tidigare i höstas hade jag beställt biljetter till en föreställning Rock the Ballet skulle gå med misstaget  som jag gjorde i sommar han kom inte vilket gjorde att jag stod med 2 biljetter som han skulle betala sin del men nej  skit stövel är vad du är  jaja ut med biljetterna på fejan och köp och sälj sida fick napp på ett par st men gjorde en deal med en tjej som jag känner till men inte känner hon vill ha dem och jag kvick ner till stan gav henne biljetterna och bestämde att jag skulle få betalt 3 dagar senare snäll som jag är nu 2 månader inte fått betalt fast hon säger att hon han satt inte dem i lördags.... hon har nu blivit helt galen och anklagar mig för det ena och det andra så tyvärr måste jag ringa polisen pengarna skall jag ha biljetterna kostade 1200 kr och skänktes bort för 600 kr jag förstår inte hennes problem vill inte det heller och nu har jag träffat på 2 skitstövlar på kort tid usch tvi bort med såna människor skall nog inte lite på alla människor känns det som men nu blåst och kommer alltid nu ta pengar först om jag säljer något , läxan är nu lärd och skall INTE bli blåst igen ok jag fattar !!! 

Fredag är det imorgon gottans gott längtar ihjäl sig till helgerna det måste nu städas jag har varit lat länge nog gillar ju inte att städa fast jag gillar att ha det rent men hinner inte så mycket mitt i vecka trött efter jobbet jaja det måste ju finnas fler som jag eller ???? Gym frågan hmmmm kommer nog lösa 10 kort på min boxning en gång i veckan det är 10 veckor stykan kan jag ta hemma har mitt gym och sandsäck och skivstång skall nog fa... kunna bygga muskler och spara lite pengar där kan nog ta lite massage för resten av summan .. Nu blir det dumburk sen sova vakna till underbara Fredag ha en fin Torsdags kväll alla fina var tacksam för ert underbara liv kärlek & ljus Delicia






http://mariafredholm.dinstudio.se/  Nyfiken på hypnos ?????????

Inga kommentarer: