lördag 9 november 2013

Saturday in bed !!!

Vaknade kl 6 åt lite frukost somnade om vaknade vi 8 surfa lite läste lite på men en maskin tvätt sen somnade om till 13.30 japp trött var jag nog ligger kvar i min säng tror inte att jag kommer härifrån idag känns bara som en bra dag att ligga och inte göra ett skit , tänkte att jag skulle ut och jogga lite tittade ut och va inte alls sugen att ut i kylan kanske imorgon bitti .. Har inte hört något från Mr P blir faktist lite orolig men det finns säkert inte internet som fungerar just nu e det nog kaos i landet så vackraste man på andra sidan jorden efter 3 tyfoner och en jordbävning tycker jag att du skall komma hem till tråkiga Sverige här e det bara kallt o grått största som hände här var stormen för ett par veckor sen come home baby !!!!! Maten e i ugnen hemlagade pommes och en go köttbit bara Joel och jag hemma Så mycket bättre ikväll och lite lördagsgodis kan bara bli en go kväll hoppas bara att jag får höra ett livstecken ifrån Filippinerna så jag kan pusta ut .. Imorgon skall jag till svärmor säga hej en stund sen på vägen hem och på Seans det var länge sen jag var på en sån får se om jag har nån som vill snacka med mig ifrån andra sidan , sist vi var på Seans var det i Stockholm och Lisa Williams det var ju en upplevelse som hette duga Lars kom fram ordentligt och vi har alla varit ganska tillfreds på alla plan gällande detta , nu luktar det gott ifrån köket snart blir det mat gott skall det bli ...
Tack universum för allt underbart i mitt liv jag är så lyckligt lottad ta nu hand om min Mr P vill ha hem honom massor av kärlek & ljus Delicia
har nog haft denna bok i 6 år dax att öppna den 


Inga kommentarer: