lördag 23 november 2013

Life is Life ..........

Mycket händer i min lille sons liv just nu han trillade på sin  skate board här om dagen gigantiskt bula uppstod så fruktansvärd ut så ut som om en mindre klementin i storlek efter mycket om och men fick jag med honom till sjukhus (han ville verkligen inte dit) dagen efter sökte oss till Akuten men blev avvisade pga detta hade hänt dagen innan då inte akut jag blev så arg vilket är lite konstigt för att jag blir så sällan arg och frustrationer ifrån Lars sjukhus tid var då plötsligt på ytan igen men men fick snällt köra till Vårdcentral och där var givetvis alla tiderna för dagen slut men de var snälla och hjälpsamma trollade in oss mellan en patient och då fick en remiss mot Röntgen visade sig en lite spricka och stödbandage fixades , dagarna innan hade han träffat på en kille som har hotat ett tag och nu efter ordväxling fimpade han i cigarettte i min sons ansikte blev ett brännsår och sonen blev nog lite chockad att man kunde bara göra en sån sak fast man tycker illa om varandra killen hade då sagt berättar du för någon så kommer han att bränna honom fler gånger och om detta anmäls till polisen så tillkommer även stryk så jag har inte polis anmält nu efter har fler hot kommit via sms mm jag fick minsann ringa skolan och förbereda att det skulle bli slagsmål på skolan och tidpunkt detta togs på största allvar och full bemanning sköttes detta helt korrekt och jag kan bara tacka denna skolan för hjälpen hämtade sonen innan skolan slutade och Polis anmälan skall göras idag sen kommer nog peppar spray köpes för hela denna familj för att vilken galen värld vi lever i två av mina barn har blivit överfallna och jag vill att de skall kunna försvara sig om något skulle hända igen .. 

Julfest på DA  alla träffades på jobbet skoj tillställning lek och dricka innan vi tog taxi till restaurangen för julbord och musik med Emil Sigfridsson men vackra damer på scen som underhöll oss till tusen så roligt dansade som aldrig för gud så skoj vi hade trodde nog att vi skulle röja halva natten men kvällen tog slut i princip efter showen men men det räckte frusen till tusen på med alla kläder pyjamas morgonrock och tre täcken somnade jag gott ...
Ny dag vakande tidigt som vanligt hade tänkt att ut och springa tidigt denna morgon men jag tror jag väntar tills jorden har värmt upp sig lite ligger rätt så gott under mitt täcke . Ha en underbar Lördag / helg alla vackra människor massor av kärlek & ljus Delicia..

Hej min finaste ängel du är i mina tankar hoppas att du har det fint i himlen , tack för att du vakar över din familj , tack för att du har funnits xoxo Delicia
Sing along !!!


modellen 

röntgad armbåge

Fizzy jellybeans yummy !!!

The show 




http://mariafredholm.dinstudio.se/ Nyfiken på hypnos 
Ångest, Oro, Nervositet, Missbruk, Fobier, Svartsjuka, Kontrollbehov, Depression, Ätstörningar, Spelberoende, Mobbing, Sömnproblem, Idrottsprestationer, mm 

Inga kommentarer: