måndag 7 oktober 2013

Så där ja !!!!

Helgen den tog slut sov en del , tvättade lite , läste en bok och gick 2 X 9,5 km hälsa på svärmor och gick på hypnos på vägen hem ifrån Höör hämtade jag ett litet akvarie som jag har fått ifrån en kollega sen vips va helgen slut .. Ja vad skall vi säga om hypnos Hmmmm ganska intressant hade lite svårt att hamna på en djupare plats men mycket bilder kom fram som jag inte ens har tänkt på minst 40 år färgen på farmors soffa , gammal  farmor, hur jag kände mig som barn riktigt liten massor av gamla minnen som fick mig att känna mig ganska tom inombords , 

Jag kände en enorm kärlek som rusade igenom min kropp ifrån männen i mitt liv (nutid )har haft en mycket taskig relation till män i min ungdom mycket misshandel både psykiskt & fysiskt så när jag träffade min Lars som älskade mig och behandlade mig med total respekt i över 20 år  och sedan träffa Mr P som är en underbar fin man betyder att jag har attraherat dem i mitt liv  och när jag var yngre attraherade jag misshandlade kränkande män...Männen som jag älskar som kvinna  nu resultat ja en är död och en är på andra sidan jorden hahahaha lite jobbigt att vara i mina skor just nu hahahaha!!! men jag har ju så klart mina små män som betyder allt för mig och det är mina söner. Så lite tankar har satts igång efter denna hypnos lite läckert kan jag säga .Idag känner jag mig lite trött men ändå pigg känner mig ren i huvudet hahaha mycket svårt att förklara min hjärna har rensats inte så mycket grubblande idag ganska skönt kan jag tycka lite semester från alla mina tankar kanske var det hypnosen vi får se en ny tid har jag om 2 veckor och det skall bli spännande minsann ......
Nu ligger jag gott under täcket med min lapptopp i knäet Zack spelar musik som att huset vibrerar min fina Dj härligt att de har sina intressen , Joel kommer hem vid 8 och inget mer skall göras idag ganska skönt inga måsten eller jag skiter nog i dem de finns kvar imorgon eller en annan dag ...

Tack Gud, Jesus & Universum för männen i mitt liv döda som bortresta , skateboard killen och Dj en, min dotter min syster , mitt hus , mitt jobb , mitt liv , min hälsa jag är så tacksam att jag har det bra trotts all trauma jag har gått igenom som barn och ungdom jag är bra jag har fixat detta utan en vägledande mamma och gör mitt bästa som mamma att hjälpa mina barn tack för att du ger mig styrka , jag är tacksam för att jag är en glad och positiv person och inte bitter och sur tack från hela mitt hjärta kärlek & ljus Delicia 

Ps det är donations veckan denna veckan har ni inte fyllt i det så finns det länk längst uppe på bloggen bästa gåva du kan ge bort och organ behöver man inte i himlen ...

Nyfiken på hypnos ?????
http://mariafredholm.dinstudio.se/ 






Inga kommentarer: