söndag 27 oktober 2013

Kaffe , Kramar & Hypnos ......

Vaknade vid kl sex men då är kl sju eller hur lite sovmorgon då Zack skulle iväg och testa ett jobb sälja strumpor tjäna egna pengar mammas duktiga kille visade sig inte vara något för honom men duktiga han för att han försöker älskar dig finaste son du är så lik din far på alla plan underbart pappa hade varit stolt över dig , ladda duscha sen mot Höör dricka kaffe hos Mr P´s mamma , bror och hans flickvän känns så skönt att komma hem till P när han är så långt ifrån får ett lugn inombords saknar dig vackraste du .... sen vidare mot min hypnos lite mer taggad denna gång och hamnade på en djupare plan och kändes lite annorlunda när jag vaknade till trött och lite svårt att förklara vi får väl se va som händer under veckan hur många tankar ploppar upp och hur jag kommer att känna mig ... efter förra gången hade jag ett behagligt lugn och var jätte tillfreds med mig själv ganska mysigt om jag får säga så , hoppas nu att detta kan resultera att jag kan komma igång med min meditation igen som jag har skrivit innan har haft svårt med det sen Lars dog fattar inte varför men kanske det kan släppa nu hoppas det kan sakna det ...
Sen styra bilen mot Osby och träffa bäste Misan kaffe och kram just vad jag behövde intensiv dag med fina människor i mitt liv ja vad skall man säga , tacksam är jag lyckligt lottad kvinna är jag .. 
Ha en fin Söndags kväll alla vackra underbara glöm inte att vara tacksam för det lilla i livet massor av kärlek & ljus Delicia ...



Nyfiken på hypnos KLICKA HÄR !!!!!
Nöjd 



Inga kommentarer: