måndag 21 oktober 2013

Happy Birthday 2 you !!!



Idag är ingen vanlig dag idag är Mr P´s födelsedag Grattis underbara du synd att du är på andra sidan jorden bara för om du var hemma hade jag minsann bakat en tårta till dig , Happy Birthday my darling P hope that your day was wonderful love you , miss you and wish you were here XOXO Delicia..

För 3 år sen idag hamnade min Lars på transplantations listan kommer nog aldrig glömma den dagen så länge jag lever tänk vad åren de går helt ofattbart vart har de åren tagit vägen , jag har kommit långt kan jag säga efter din bortgång kära Lars det trodde jag aldrig då att jag skulle kunna vara på den plats jag är nu i livet och jag kan bara klappa mig själv på axeln ännu en gång fy fa... vad du är bra Delicia men det har inte varit helt enkelt om man säger så år av depression och terapi och bön , så tacksam jag är att äntligen vara över vatten ytan när man förr kippade efter luft som min döende man . Tack Gud , Jesus,Universum för mitt fina fina liv Amen ...

Jobba jobba trött som attan runt runt i min ekorre hjul skönt ibland att ha ett jobb där man slipper att tänka kan då tänka på annat när man jobbar hahaha om det nu skulle vara bättre , dagen gick snabbt i alla fall och klockan blev 15:45 halleluja efter jobbet mot däckfirman och få domen trodde jag men enligt datorn hade jag 5 mm på mina vinter däck och det ser ut som om de skulle kunna klara en säsong till och då kan jag bara säga tack kära alla och där kommer Gud , Jesus och Universum in igen låter kanske som jag är världens mest religösa kvinna men nej det är jag nog inte kan nog vara jätte syndig oxå men jag tackar de övre makterna flera ggr om dagen för allt och jag kan med lätthet säga att sedan jag har börjat göra det har mitt liv gjort en helomvändning till det bättre så jag kommer att fortsätta tacka och vara tacksam för allt litet som stort ....... Ha en fin Måndag alla fina själv skall jag ligga under alla mina täcken och försöka få upp värmen massor av kärlek & ljus Delicia


Nyfiken på Hypnos ???????? Kolla in denna sidan 

Inga kommentarer: