lördag 5 oktober 2013

Frustration i min kropp ...............

Igår så kom min ena chef fram till mig och frågade Delicia hur mår du ?? jag ser att det är något jag kan nog läsas av som en bok min kropps språk talar tydligt ja frustrerad tårarna rann blev himla rörd att hon kunde se hur det var fast min fasad talar annorlunda tog en timmes tjänst ledigt åkte till stan lite små ärende sen hem på med mina pyjamas innan kl 4 och sov till sju ensam i mitt hus ungdomarna ute på sitt så tv och annat för att kvällen skall gå förbi .... jag tänker på mycket cellproverna som gjordes i Måndags svar om 3 veckor hoppas och ber till de övre makter att det är inget som kan skada min hälsa och mitt lilla barn som är vilsen i livet som måste fångas och det är nu skönt att ett nätverk av människor finns som hjälp för att detta själv kan nog jag inte göra somnade igen vi strax efter elva när Zack kom hem vaknar nu på Lördag ganska tidigt idag skall jag försöka rensa fylla massor av sopsäckar med allt som inte behövs rensa hus rensa hjärna finna frid och en inre lugn det har jag haft så länge nu vart har det tagit vägen kan jag nu undra ??? ingen lust att ut på mina rensa rundor det är ruggigt och jag fryser ..
Jag tänker tillbaka på förra året när jag träffade min vackraste Mr P en annorlunda man så vacker på alla sätt hans fick mig att hoppa ur den depression jag befann mig i och känna ren skär kärlek som läkte mig totalt så vackra fina månader vi hade tillsammans och nu är han på andra sidan jorden jag är vilsen utan dig min finaste jag älskar dig så djupt så att det värkar i min själ och är nu glad att vi träffades ett flertal gånger under sommaren fast jag trodde på någon annan som visade sig vara ett stort stort misstag som jag suddar bort ifrån mitt minne .. Jag tackar alla övre makter som gjorde att våra vägar de möttes och ber att vi kommer att mötas igen en dag .. I love you my darling P now and forever ...... 
Jag borde ta på mina tränings kläder och ut och rensa min hjärna men tappat orken någonstans på vägen ligger gott under täcket och myser fick just en rad ifrån älskade varm i hjärtat tror jag drar mig ett litet tag till och ser om jorden kan värma till sig lite innan jag går ut en runda ..
Imorgon skall jag till Höör skall prova på hypnosterapi har alltid varit intresserad av detta fenomen men aldrig tagit tag i detta skall försöka få med mig minsting på detta med han har migrän och detta är ett bra sätt att bli kvitt detta har jag läst jag själv har oxå en del saker kanske få bort detta förbannade beroende av cigaretter som jag har som substitut istället för mat som jag inte längre har som en tröst ..

Nyfiken på Hypnos !!!! kolla in denna sidan <3 


Ha en fin helg alla underbara massor av kärlek & ljus 
Tack Gud , Jesus & Universum för mitt liv , mina barn,syster min kärlek och vänner Amen ......




Inga kommentarer: