fredag 11 oktober 2013

Friday .....!!!!!!

Veckan har gått snabbt nu e det helg igen gottans gott får väll se vad som skall hända denna helg hösten e här så jag antar det blir mycket tvättande, tv och mys bästa med hösten är att man vill titta på filmer och annat som man inte gör på våren och sommaren , igår hade vi gympa på jobbet skoj men när jag skulle ta på mina tränings kläder då var det en doft som jag tyvärr har börjat känna igen hemma hos mig och kan bara säga katt jä..... hon har börjat nu kissa över allt och jag tycker nu att det börjar bli jobbigt lådan är ren så att det är inte det ?? men hon har varit lite konstig sedan min man dött det var ju hans kisse slickat magen så att hon ser ut som en naken katt , besatt av mat river sönder brödet om jag har den framme och andra matvaror , hon äter sin mat rekord fart sen hoppar hon ner och äter Affes mat ja konstiga saker och nu e jag trött på detta !!! känns lite tufft att tänka på att avliva henne men detta kissande är mycket tråkigt har vi alla fått uppleva flera flera ggr .............. Så jag har nu ungefär 8 maskiner tvätt att fixa denna helgen härligt härligt NOT !!!!!  

Vi har haft en lugn vecka här hemma Zack har sovit hos tjejen 2 dagar denna veckan så det har bara varit Joel och jag tyst som attan i huset och igår somnade jag vid 19:30 tiden och Joppe hade visst somnat innan nio så trötta var vi nog ...Idag  blev det ledig efter lunch skönt att vi kan ta oss lediga men kan börja undra lite samtidigt lite att göra på jobbet kan inte mer än tänka dagens läge mm är det dax att kolla efter annat kanske teckna en försäkring om man skulle bli arbetslös ja jag vet inte vet bara att jag har råd att bli arbetslös men vet har det ingen antar jag får väl kanske kolla lite runt så att jag kan vara på den säkra sidan jag har ett hus och barn att försörja ..... Skall kanske träffa flickorna ikväll på Harrys lite dricka och tjabb det skall bli mysigt jag har så fina kollegor bästa i världen tack för att ni finns , ha en go Fredag  alla fina kärlek & ljus till er kram D ...

Nyfiken på Hypnos !!!!


Miss your beautiful face my beautiful man love you D




Inga kommentarer: