söndag 8 september 2013

Sunday Morning !!

Slår upp mina ögon kommer på att det är Söndag och jag gick och la mig bara för ett par timmar sen fa..... vill ju sova mer lite huvudvärk vin och annan dricka dracks en del igår kväll / natt vrål trevlig kväll hos Åsa go mat och super sällskap jag har fina vänner tacksam att ni finns och detta kommer att göras om ... Vi har pratat om att träffas vi tre i flera år känns det som och det var kul att det äntligen blev av ... Ja nu var det sista dagen på denna helgen igen skall bara plocka lite sen skall det vilas ,inte mycket sömn denna helgen hämtade Zack natten mellan Fredag - Lördag i Kristianstad sen upp på min PW 7,5 km dusch sen vidare mot stan en stund och nu sen natt inatt oxå men men så e det ibland trevlig helg har det varit helt klart ... Mina avklädda bilder är på väg in i min dropbox skall bli super skoj att se alla dessa fina bilder kan själv inte fatta att jag kan se bra ut har ju levt mer än halva mitt liv och tyckt att jag måste nog vara den fulaste kvinnan på jorden inget självförtroende över what so ever denna viktnedgång har hjälpt mig att verkligen tycka om mig själv på alla sätt och nu efter all min träning kunna se en annan kvinna under all fett som jag gömde mig under i många många år ... På stan igår hittade jag så fina skor måste verkligen spara till dessa fina de var inte billiga och jag kan tycka att det är hemskt vad det skall vara dyrt med löp skor och man måste ju byta ut dem minst en gång om året , de jag köpte i våras för 350 kr nedsatt 700 kr från början trodde jag att jag skulle i alla fall ha ett halv år e redan slut gått mer än 33 mil i dem får ont i mina skenben efter ett tag och det är ingen dämpning alls i dem måste ju vara rädd om min kropp vill ju inte ha skador och då måste jag ha en bättre tränings sko så då minsann blir det att spara för dessa vackra skor skall jag ha men först nya glasögon så att jag kan se och vinterdäck till min bil .... Ha en fin Söndag alla fina va rädda om varandra och vara tacksam för det lilla i livet som gör livet så jäkla gött att leva puss & kram massor av kärlek & ljus Delicia
Snart så <3 

 testar lite glasögon


Vi tre <3 

Chocko mintu mumms 

3 kommentarer:

Elisabet55 sa...

Av det jag sett på bilder tycker jag att du är fin.Men jag förstår din känsla ändå,jag är överviktig och gick ner 22 kg under Håkans sjukdomstid.Känns bättre i självkänslan det,men jag har en del kvar att gå ner.Ska ta tag i det senare när jag mår bättre.

Delicia sa...

Själv känslan får en ordentlig skjuts av nedgång av vikten 22 kilo inte helt fel men det kommer fina du bra kämpat massor av kramar till dig Elisabeth <3

Livsnjuterska sa...

Skorna var onekligen snygga, kanoooon snygga;)
Ha de gott

Kram anki