söndag 22 september 2013

Som det kan bli ......

Fredag semester borde vara jätte glad men e ju inte det skulle ha fått besök idag men flyttas tills imorgon efter det beskedet kom ju magkänslan jag vet redan vad som skall hända fast jag skall kanske inte ta ut det redan nu, så nu besviken och undrar va fan som har hänt ............... avstånd skall ju inte spela någon roll inte i min bok i alla fall . Jag hade bokat bord på restaurang och köpt champange detta mötet skulle firas vi har inte setts på 5 veckor klart jag blir besviken det hade vem som helst blivit eller ????  så om det nu skulle bli som jag tror är det så det skall vara jag är en bra människa och förtjänar bara det bästa ..
Så denna dagen kommer jag att ringa lite samtal och inte göra ett skit mer kunde lika väl ha jobbat och sparat denna semester dagen till något annat men men så e det ha det bäst alla fina pallar inte analysera mera ............

Lördag morgon och fortfarande inte ett ljud detta är inte likt honom och nu börjar jag fatta vinken mycket dålig stil kan jag verkligen tycka och trodde verkligen inte detta om dig och känner mig aningen blåst att inte ha fattat detta innan om jag läst mellan raderna ordentligt .. jag har frågat vi två tillfällen om du vill fortsätta och då har du svarat ja och då har jag fattat det som ett ja som min mamma har alltid sagt och jag är verkligen den som inte har någon bra relation till min mamma men detta sa hon och verkar till att stämma så bra ... Action speaks louder than words !!! and there is no action but lot´s of words and now I see that your words were bull shit ... jag har tagit det otroligt lugnt och inte skyndat på något det e snarare du som har frågat mycket ledande frågor och till och med pratat om liv tillsammans i och för sig när du har druckit men jisses  jaja dum ha jag vatt och nu har jag fattat och nu drar jag vidare med mina barn , jobb och träning och leva mitt liv och njuta utan dig och det var nog bäst så här för nu inser jag att jag verkligen ÄLSKAR någon annan tack för dessa veckor by by !!!!!

Söndag !!!
Din förklaraing gör mig ännu mer frustrerad fattar ingen ting känns som om du vänder på det hela och får det till att jag var för på , ja alla har vi mycket i livet men hade ändå känts bättre om du ringde och inte lät mig vänta och undra in i det sista ??????? Så skicka en God morgon ha en fin dag och godnatt sov gott som man skickar till en älskare skulle vara för mycket jaja skit samma jag blev inte ledsen och det säger en del , lättade i mitt hjärta och jag skruvade upp musiken och dansade och kände lycka då var det nog inte som det skulle fast jag försökte tro det och han kom och svepte om mig med massor av smickrande förföriska ord jag föll pladask det kommer inte hända igen det kan jag lova och nu kan så ångra detta och ser att min vackra P har ett hjärta av guld och var bland de ärligaste människor jag har någonsin träffat och nu finns han på andra sidan jorden .......
Idag skall jag ut så fort jorden har värmts upp frös som fan igår och längtade hem efter halva rundan 6 km blev det och kommer nog en lika lång / kort runda igen idag , biljetterna till Rock the Ballet såldes snabbt reade ut dem på Facebook lite synd hade gärna sett denna showen verkade helt fantastiskt men hade nog retat mig om jag hade gått med en vän så bestämde mig att sälja dem , imorgon skall jag jobba chefen tog bort min semester kan lika väl spara den till annan dag som att bara sitta här och glo .. funderar skall jag publicera detta inlägg eller inte Hmmmm om du skulle läsa ja det spelar ingen roll detta är mina tankar och ingen förutom 2 av mina vänner vet vem du är , mina känslor har jag skrivit om i många år nu och det har varit jobbigare inlägg än denna ... funderar lite till .....

Hej min Lars min ängel mitt hjärta tack för att du har funnits och varit en underbar min person i mitt liv jag är så lyckligt lottad tackar Gud varje dag att jag har haft det så bra i så många år så synd att du behövdes mer på andra sidan , en fråga min ängel minns att de blommor jag fick i sommar varför trillade de i golvet 2 ggr på en natt fast de satt ordentligt upphängda Hmmmm kan nu undra vad du vill säga mig tack för dina tecken vad hade jag gjort utan dem och jag älskar alla haha så härligt att nu kan göra er själva hörda fast ni e döda love you my angel stay in touch love Delicia 


Inga kommentarer: