onsdag 18 september 2013

Snart så .......

Brrrr va det börjar bli kallt jag fasar för denna vintern får nog rusta med underställ och annat som kan hålla denna kropp varm jag skall INTE klaga på att vara smal men shit vad man kan frysa något jag inte upplevt så mycket innan så nu bröt jag gyllene lagen här hemma värmepumpen har satts på innan förste Oktober jag önskar mig ett par varma och goa pyjamas i julklapp och skall nog köpa duntäcken till min säng lite jobbigt att sova med kläder och 2 täcken redan nu hahahahahahah!!!  Jobba jobba livs hela dagen det gick ganska snabbt och det var ju skönt skulle ut och rasta min själ men får kanske ta det lite lugnt fick ont i knäet efter att jag sprang mina 6 km i helgen får kanske ta ett box pass om jag blir för sprallig oxå en fenomen som jag aldrig har upplevt tränings tokig lite häftigare det än att frysa .. Idag var jag och hämtade mina nya glasögon åhhh vad de e snygga och nu äntligen kan jag se gottans gott och inom hennes och köpte 3 st sjalar en kamouflage , en svart med röda läppar och en vit med döskallar kan nog bli snyggt och värmande framförallt ... Jag lyssnar på Avicii s nya skiva om och om igen sååååå bra och denna killen skall jag se när han dyker upp i Sverige igen det kan jag lova fantastiskt duktig och man vill bara dansa går ju inte vara stilla .... Imorgon jobbar jag kväll sen blir det kort dag på Fredag och då minsann kommer min kärlek och skall vara hos mig hela helgen som jag har längtat efter denna grabb många veckor har gått sen vi sågs sist mycket har kommit emellan fast vi hörs lite varje dag så har det varit hemskt tomt utan honom  hade tänkt boka bord på Harrys på Fredag lite mys längtar .... 
Ha nu en fin Onsdag alla underbara glöm nu inte att sprid massor av kärlek & ljus och va glada ..



Ps Om ni nu INTE har skrivit på era donationskort gör det mycket viktigt att göra massor som väntar på nya organ och de behöver man inte ta med sig till himlen puss & kram Delicia 
Läckra sjalar <3 

Inga kommentarer: