onsdag 25 september 2013

Så ditt kräk !!

Jag är fortfarande så arg fast jag vet att jag borde strunta i detta killen är verkligen inte värd mina känslor och kan fortfarande inte fatta att han gjorde så här mot mig ?? hade varit mycket ärligare att säga nej du vi passar nog inte ihop eller köra avståndet mellan oss mm måste verkligen ut med detta ur mitt huvud och det är nu i dagarna är helt slut i rutan och inte alls i form känner mig lite våldtagen mentalt usch tvi bort bort med dig din otäcka kräk .....  

Mitt i veckan jobba jobba dagen gick super sakta men tillslut blev kl 15:45 gick hem i detta fina vädret och var lite taggad att ut en runda men det försvann så fort jag kom hem åkte till maxi istället och köpte lite snask det botar ju de mesta eller ??? skall träna imorgon efter jobbet istället sen kommer jag nog ut och gå hela helgen det gör jag istället .... Skall beställa biljetter till Håkan Hellström ikväll det skall bli toppen skoj ut med töserna mat & konsert i Malmö ...trevligt kan det bara bli .. ha det bra alla pallar inte mer hej och hå Delicia
Skall ätas 

And It was a big one !! 

Inga kommentarer: