tisdag 10 september 2013

New Glasses !!


Har inte så mycket att skriva om nu för tiden livet susar förbi jag jobbar , jobbar och trött som en gnu efter jobbet sen e hösten på väg med väldigt stora steg kan var det som gör att jag e så jäkla trött somnade igår kväll 20:30 vaknade till av ett meddelande ifrån fina mannen svarade snabbt och somnade om ???? Oxå igår lönebesked allt e ju bestämt inna vi går in i lilla rummet kan inte påverka på något sätt lite grann super tramsigt så jag skrev på och får antingen hoppas på att mitt företag kommer att ge mig en redig lön eller nytt jobb kanske eller postkod miljonären hade varit underbart om de kunde komma in i min stökiga hall ja vi får hoppas på bättring på något sätt tycker att det börjar bli tufft nu det där med ekonomi fast jag gör inget och vet inte bruka ha det under kontroll ???????  Det kommer att bli bra det vet jag tänker inte oroa mig för dessa pengar det e bara papper som kan fullkomligt styra ens liv helt jävla galet Grrrrrrrrr... 

Idag jobba, jobba sjukhus , infattning , sjukhus sen läkemedel flexibel som fan på mitt jobb hur hade de klarat sig utan mig hahahahaha just joking om någon känslig läser mina rader hahahahah!!! efter jobbet mot stan kolla nya glasögon min syn har ändrats efter 40 kilo minus på min kropp och min syn hade förbättrats därför fungerade inte mina nuvarande glasögon och jag valde så fina glasögon svarta med söta pussar på åhhh vill ha dem nu .... kom hem laddade telefonen lite sen ut med min frustration en snabb runda hög musik i mina öron sen ge järnet gött , gött ........ byta sängkläder hopp in i duschen och nu framför min dator och här kommer jag att vara tills ögonen går i kors puss & kram och massor av kärlek & ljus ifrån mig 
kvälls pass

Så fina 

Så fina 

Inga kommentarer: