fredag 27 september 2013

Friday

Upp och hoppa jobba jobba eller ??? Inte mycket på jobbet idag slö dag plocka lite livs sen möte efter det infattning sen uppdatera annat via datorn sen minsann tog jag lite tjänst ledigt en timme skall bara ladda min telefon så att den har full laddning sen skall jag ut en jätte runda måste få tillbaka min energi den försvann förra helgen jag blev inte ledsen för att det är över men ledsen att någon kunde göra så här mot mig är egentligen lite chockad och kan ångra hela historian så mycket miste min sommar med min vackra ju ...... men livet e nog lite så här lite nitlotter drar man det var ett tag sen jag fick en redig nit lott och här efter skall det bara bli bra ta hand om mig själv och mina goa ungar jag är en så lyckligt lottad kvinna Tack Gud , Jesus & Universum ge mig ny styrka och energi ..... Jag skall nu komma igång med min meditation , motion och allt som gör att jag mår bra och e på topp igen och är jag på topp är jag en toppen människa och mamma bra ide va ???

Jag älskar er mina underbara ungar ni är mitt liv tillsammans är vi starka massor av kärlek & ljus och pussar & kramar mamma 

True !!

Beautiful .....

Inga kommentarer: