fredag 23 augusti 2013

Welcome lovely Friday .....

Så ja nu e det underbara Fredag tog semester igår så ledig hela denna dagen är jag så skönt har lite smått att göra tänkte klippa gräsmattan och plocka lite huset  tvätt finns det alltid sen kan jag ju vila lite middag gott kanske ut på en PW har ju vilat en vecka pga extrem trötthet hahahaha .. Biljetter skall beställas till Imagine Dragons i Köpenhamn lite närmre än Stockholm och Rock the Ballet som jag och kärleken skall se så trevlig höst kommer det att bli och det är ju trevligt ..
Trädgårds fest idag skall dit med Åsa och det skall bli super skoj massor av musik , vin och trevliga människor ja kvällen kommer att bli fin skall jag säga kommer mycket olika artister i år och det är bara en stenkast ifrån mitt hus kan nog inte bli mycket bättre ..

Idag är det tre år sen Lars lämnade sitt hus i en ambulans jag visste redan då att han skulle nog aldrig hem igen när den körde ifrån gatan med blåljus men han mellanlandade hemma igen i 6 veckor innan han kopplades till respirator och ecmo för att sedan vidare mot Sahlgrenskan , känns som 100 år sen nu när jag är i ett annat skede i mitt liv mycket ofattbart är hela denna episod som vi har fått uppleva och ber till de övre makter att jag inte skall gå igenom något så här traumatiskt igen . Livet ler mot mig nu medvind hela vägen så skönt att vakna varje morgon med en sån tacksamhet mot moder jord ... Ha en underbar dag alla vackra människor massor av kärlek & ljus sänder jag er ifrån Skåne 



Inga kommentarer: