söndag 11 augusti 2013

Vilo dag ?????

Vaknade 06:30 sov en timme längre än vanligt regnar ute blir ingen promenix efter ett par timmar blir jag aningen rastlös i denna säng borde städa men pallar inte det e ju tråkigt lyfter min skivstång 3x30 squats , armar , axlar hmmm vill mer i med hörlurarna och kör hårt på boxbollen hade nästan glömt bort hur underbart det e att slå slå och slå gud svettigt så gott lite ben på det nu ligger jag här igen och ja borde ta tag i detta hus tvätt , dammsuga ligger ett tag till ... Såg igår att mitt akvarium på toa läcker shit va tråkigt då får jag köpa ett nytt sexkantigt denna jag har kommer ifrån vår djuraffär satt där i trappan i många många år tog hem den efter konkursen , kommer nog att köpa ett mindre 40 liter eller så räcker till de små fiskarna jag har får köra till Tropikstallet när mitt besök kommer i veckan bilen låter fortfarande som en kratta får vänta med att laga den till nästa månad fiskarna får ju ha ny bostad först nu ........ sen skor till Joel som börjar skolan snart ja mycket blir det ibland det fixar sig jag har tak över huvudet och mat på bordet och underbara människor i mitt liv puss & kram Delicia 

Hej min Lars tänker lite intensivt på dig varför vet jag inte kanske har jag förträngt ett tag och det skall upp till ytan nu , jag vet att du är nöjd med mina val känner det stort och jag är minsann själv nöjd detta kommer att bli bra älskar dig min fina man ha det bäst i himlen tack för att du tog hand om mig och fanns för din familj 
Watch Out !!!

Lite ben pass 

Inga kommentarer: