söndag 4 augusti 2013

Redan söndag ..

Det första jag frågade när jag vaknade vad  var e det för dag Söndag fick jag till svar och då betyder det att detta är min sista dag hos underbara, man kan säga att helgen den gick fort ... Han bor så vackert mitt ute i skogen så fridfullt ett litet paradis har jag vistats i och kan med lätthet säga att fler resor hit det blir det ju ....Igår var vi och kollade alla dessa outlets så mycket man ville köpa och jag vet ett par grabbar som hade haft skoj att shoppa loss och det skall de få göra , köpte en väska till Zack och en tröja till mig ville handla till Joel men han är lite knepigare eller kräsen kanske ordet är , vidare mot Ulricehamn fika med hans syster jätte vackert ställe vid vattnet åh så många vackra hus stan var fullt av folk musik festival var på gång hela stan var taggad för fest härligt ... Jag är i en fas av lycka livet är så vackert så snällt mot mig jag njuter vart enda sekund och tacksammast i världen är jag ... Massor av kärlek & ljus till er alla idag // Delicia
I trakterna 


fin text på en loppis

Busigaste katt jag har träffat 
Färglad blomkål 
Ja jag vet 

Inga kommentarer: