lördag 31 augusti 2013

Lördagen = städ dagen ......................

Vaknade strax innan sex tyst som attan i huset älskar denna tystnad och sitta för mig själv med mina djupa tankar härligt med denna tiden för mig själv men har man tonåringar så kan tystnaden nu vara fram till middag hahahaha gött , kolla lite på facebook ett par år tillbaka och kan vara lite glad att jag har fixat det jag har gått igenom så tuffa tider som har varit och det var inte helt lätt att komma dit jag är nu i mitt liv men här är jag starkare än någonsin och kan klappa mig själv på axeln och säga fy fan vad du e bra Delicia !!!!!! Jag vann nog inte den tävlingen som jag var med i i början på sommaren där vinsten var att få 10 000 kr att publicera en bok och kan tycka att det är lite dåligt att de inte hör av sig så min blogg/bok kommer nog inte publiceras 2013 men men en dag kommer det att ske jag fixar detta oxå texten är ju klar så om jag vinner lite pengar en dag så kan detta bli verklig ... Igår beställde jag biljetterna till Imagine Dragons i Köpenhamn det skall bli så fantastiskt att se dessa godingar så bra de är så jag och Zack skall försöka hitta dit i November läääängtar big time .. Just kommit hem från min PW mötte mina kollegor på Statoil de skulle till Bakken och busa idag och jag skall stanna hemma och städa mitt hus som liknar som ett tornado körts igenom köpt massor av sopsäckar och det skall nu kastas allt som inte behövs måste röja kan inte spara på allt och nu e det dax ..... sa till flickorna om de ville festa när de kommer hem så bangar inte jag fest hos mig om de orkar ...... Saknar min kärlek två veckor sen vi sågs men han kommer nästa vecka och stannar ett par dagar skall bli gott behöver en kram eller två han e såå fin denna goding puss på dig finaste ..... 

Hej min ängel hoppas att du har det bra i himlen tänker på dig extremt mycket Augusti månad var en tuff månad för oss för 3 år sen !! du är min hjälte min fina Lars som du kämpade för att överleva och ibland kan det kännas så overkligt att vi har gått igenom allt vi gick igenom , du var i princip nedsövd i 2 månader och jag lämnade inte din sida mer än i 5 dagar tror jag att det var pga jag fick inte bo kvar på patient hotellet för vårt landsting , tack för du har funnits för oss love you D
Skall se dessa godingar 4/11-2013

Gött !! Damn I´m good 

Glöm aldrig detta !!!

2 kommentarer:

Livsnjuterska sa...

Jag har oxå gjort små böcker med fotografier till Men endast för privat bruk.
Men hade vi varit kändisar så lovar jag dej att vi hade haft böcker ute för längesen.

Om inte annat har de här små böckerna jag gjort varit en bra terapi.

Kram på dej

Delicia sa...

Kram tillbax