onsdag 7 augusti 2013

Längtar tills helgen ....

Jag har jobbat 3 dagar efter semestern och detta e inte klokt att jag längtar redan efter frihet helg och vila jag som var sååå utvilad e helt slut i rutan .. Försökte igår att ut på en tur siktade på att jogga det gick inte plågades denna rundan har aldrig hänt förrut har alltid varit så lycklig efter mina rundor i flera månader jaja skall nu ta det lite lugnt , så idag köpte jag en chips påse och tuggar lite och lyssnar på mitt nya favorit band Imagine Dragons de e sååå bra och spelar i Stockholm i November det hade varit toppen skoj att se dessa godingar får tänka på detta ...Jag fattar inte vart min energi har tagit vägen bubblade av det innan nu vill jag bara sova inte så skoj minsann . Nej orkar inte skriva ha det bästa alla 
Fint 

Galen panna 

Inga kommentarer: