torsdag 15 augusti 2013

Lång ledig !!

Kompade ut vid 14 tiden cyklade och köpte katt sand sen mot Svartmannagatan , min nya iPhone är nu aktiverade och fungerar perfekt allt gick bra med denna överföring bilder , kontakter och sms den är så fin nya luren . Packar väskan och imorgon blir det tåget mot kärleken hela helgen framför oss med grabbarna skall bli jätte trevligt .. Nästa vecka fyller min lilla Joel år som inte är så liten längre 170 lång, hårig och i målbrottet han har fått sin födelsedags present sen önskar han sig en tur till Ullared vilket gör att jag tvivlar att detta är mitt barn hahaha måste vara något från Lars gener hade Lars nu levt hade han fyllt 50 tiden flyger förbi i en rasande fart snart är det 3 år sen ambulansen kom och hämtade honom minns den paniken som igår när min halvdöda man åkte härifrån han har det bra nu inte ont och kan andas tänker på dig ibland fina man som du fick plågas och som du höll fast i livet hjälten min ...

Väntar på besked på en tävling som jag anmälde mig till tidigt i sommar och jag hoppas och ber att jag vinner hade varit så himla underbart , priset är att publicera en bok värde 10 000 kr min blogg bok är ju färdig skriven behöver bara rätt skrivas sen vips färdig , jag kan nu hålla mina tummar & tår att denna vinst blir min har ju som mål att publicera mina ord 2013 ... mycket kärlek . ångest och sorg har jag skrivit i denna blogg men oxå mycket skoj jag gör det inte för att tjäna pengar för att det vet jag att man inte gör men en tanke sedan dag ett kan bli verklig drömma får man ju .. Nej nu lite tv innan sovdax ha det bäst alla fina kärlek & ljus xoxo Delicia 

Inga kommentarer: