torsdag 29 augusti 2013

Helgen den e nära !!!

Upp o hoppa jobba jobba livmedel hela dagen är inte det roligaste på jobbet om vi säger så men men kl gick i alla fall , fick ett telefon samtal idag ifrå kvinno kliniken hade nästa hunnit glömma bort det där med cell förändringar usch fy de skall skicka tid till mig kan bara hoppas och be att det är normalt nu då annars får de minsann ta bort min livmoder den har ju gjort sitt om vi säger så..... De lockar på jobbet med att ta ut semester , komp eller tjänst ledigt åhh vad jag ville har ju jobbat 4 dagars veckor sen jag kom tillbaka ifrån min semester men jag får väll jobba till middag imorgon i alla fall eller kanske till fikat vi två kan vi sikta på skall snart hem till Zack´s brottar kompis en tjej som skall sälja lite kläder behöver lite långarmat nu till hösten som är runt hörnet och det roligaste är att jag kan kanske handla av henne som är så putte liten och tränad det var jag inte förra året vid denna tid inte....

Idag har Mr P åkt till Filippinerna det är dig jag älskar men du är alltid på resande fot  och jag kan med lätthet säga att jag är glad att jag inte lämnades väntandes denna resan . Jag tackar för de månader med dig och kommer minnas vårt möte men glädje & kärlek ha en fantastiskt resa Mr P . Och så e det som jag skrev för flera månader sen angående möten i ens liv  vissa kommer och vissa går , vissa möten kan vara hela livet och vissa dör ... ha det bäst denna Torsdag va rädda om varandra kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: