tisdag 20 augusti 2013

Happy Birthday my loved ones !!!!

Upp o hoppa ny dag framför mig gott som attan att vakna tidigt idag somnade nog rätt tidigt utvilad och glad ... Idag är ingen vanlig dag idag är det Joel´s födelsedag grattis älskade unge 14 år idag tänk att du e så stor min lille påg skateboard ha du fått och en tripp till Ullared nu skall du bara ha din nutella tårta som du beställde jag gjorde mitt bästa hoppas att den är god e inte den bästa tårt tillverkaren i stan men men socker chock kan jag garantera att ni får hahahaha!!! Livs hela dagen dessa närings drycker tar aldrig slut tur att jag fick en stund på pasta sidan lite roligare där men dagen gick snabbt gottans gott efter jobbet hämta bilen 1700 kr fattigare som om jag inte var redan tom i börsen men men den fungerar och det kunde ju ha varit dyrare duktiga killar snabb service .. sen vidare och köpa blommor mot kyrkogården tända ljus och gratta snabbt dagen har gått i ett trött kärring nu ... Fick mina nya höst träningskläder kan bara säga att de var oxå dyra men oh my GOD så vackra vill att hösten skall komma snart och ja det kommer ifrån mig måste vara sjuk i huvudet jag som dyrkar sol och värme jag är redo för kylan klädmässigt i alla fall ... Jag är så lyckligt lottad jag har det så bra jag är så lycklig ............Tack Gud, Jesus , Universum för min lycka , min kärlek , mitt allt tack för allt bra , fint och vackert i mitt liv Amen ...

Grattis min älskade ängel på din 50 års dag hoppas att du har en underbar dag med allt underbart du förtjänar du är saknad men din närvaro uppskattas stort ha det bäst min kära kärlek & ljus din Delicia
fint på graven 

nutella tårta med min gelehallon och smarties 

Inga kommentarer: