söndag 28 juli 2013

Vilo dag ???? Näääääää

Vaknade ganska tidigt men somnade sent för att jag råkade sova 2 extra gånger igår gott med semester men bara en vecka kvar och mycket på planeringen folk att hälsa på sen vips e man på jobbet igen som jag inte ser så fram emot kan jag säga måste verkligen kolla efter annat jobbet i sig duger ju men som jag har skrivit så många gånger innan så är min lön ett stort skämt speciellt när man är ensam som jag och skall få livet att gå runt är man två så fungerar det men två har jag inte varit på länge och nu börjar allt bli lite ansträngt på det ekonomiska planet och jag vill ha lite mer frihet , jag behöver nu köpa helt nytt höst och vinter kläder ojoj det kan ju bli dyrt sommar kollektionen var inte så otroligt dyrt kan hitta mycket på rean och har fått en del av mina vänner som jag är tacksam för ...
Lite PW imorse såg att det började bli lite dåligt väder ville ut innan det dyker upp och i efter middag skall jag och en vän dricka lite vin som mitt hjärta tagit hem ifrån Kroatien och den e sååååå god så nu kan jag nog bocka av dricka vin på en söndag på min lilla lista som bockas av efter hand , annars inte mycket idag mer än att njuta av mitt underbara liv ha en fin söndag alla underbara massor av kärlek & ljus Delicia 
Före 

Efter ..

Låter skoj ..

Här bor han !!
fint 

Fina läppa ifrån Kosta Boda <3

Passande !!!

Inga kommentarer: