torsdag 18 juli 2013

Torsdag !!!

Godmorgon världen upp och hoppa helt ny orörd dag framför oss det första jag gör är att kolla hur många skor som finns i min hall och idag 2 par xtra kolla Joels rum fick lite panik INGA barn sprang ner i källaren och alla ungar bunkrade i storebror Zack´s rum nu kan jag pusta ut !!!! På med kaffet sätt på datorn tillhör min morgon rutin lite ångest i mitt bröst varför nu detta ??? blir lätt bortskämd av att alltid känna sig otroligt lycklig inombords så de dagar man INTE är på topp stör det mig otroligt mycket lyssnade på Martha igår sommar prataren hennes resa på en 5 organstransplantation tog fram många många minnen grät en hel timme hennes resa kunde jag leva mig in i helt och hållet tungt oerhört tungt fast det har gått nästan 2,5 år sedan döden besökte oss sist kan det finnas mycket tunga dagar och idag är nog just en sån dag hoppas att det lättar för att nu känns det som om jag har ett betongblock på mitt bröst !!!!! 
Morgonsnack med Gud ger mig inte så mycket idag bruka finna en tröst där kanske skall jag söka svaren inom mig själv ??? lätt förvirrad kanske för att jag skall träffa Mr P imorgon kommer att bli en annorlunda möte minns hur lycklig jag alltid var dessa träffar bubblande lycklig nu flera månader sen vi sågs ganska nervös känns det nu inom mig ett möte som måste göras så jag att jag kan gå vidare med mitt liv som inte kan bromsas mer något nytt och mycket spännande och mot mitt öde som är redan bestämt det kommer att bli bra bästa skyddsängel vid min sida så vet jag att mitt val är rätt fast det gör mycket ont i mitt hjärta <3<3<3<3<3<3

Idag hade jag tänkt att åka till soptippen fylla min Ford med sopsäckar rensa och kasta bra för själen , sola en stund om nu den behagar att komma fram och sen till stan och klippa mig annars inte mycket på min planering gött det är semester och jag skall vila upp mig så att jag har kraft att jobba ett helt år till ha en fin dag alla vackra köp nu Hemmets Journal fint reportage om mig lite skryt men shit vad jag är bra jag har rest mig efter allt detta klapp på axeln Delicia !!!!
viktigt 
Nya växter 

Blonda tjejen är Martha WTG 2011 Göteborg underbara minnen sen söta Pris Daniel så klart

Svalkande dopp med Kitty 
Lite nytt 





Inga kommentarer: