lördag 6 juli 2013

Tankar !!!

När jag träffade min Lars var det kärlek vid första ögonkastet och det varade till döden skildes oss åt och en vidare kärlek som kommer alltid att finnas tills jag själv lämnar jorden ett fantastiskt liv vi hade och två vackra barn jag har kvar att minnas honom för alltid kan det upplevas igen ?? kan man ha en sån tur i livet att uppleva det ultimata vackra två gånger  gud jag bara undrar . Ett telefon samtal tidigt på natten som fortsatte tills solen var på väg upp mitt hjärta bultar min hjärna snurrar vi har bara träffats ett par gånger och det känns så otroligt underbart rätt och mina val mot lyckan var inte så svåra känner mig som en obotbar romantiker som ser tecken överallt och har till och med sparat snusdosor sen första gången vi sågs för ett par veckor sen hahahaha helt galet tonåring på nytt .. 
Jag har sovit 3 timmar och vill bara ut på min promenad och denna gången inte för att rensa min hjärna men nu för att jag sprudlar så mycket energi jag hoppar på detta tåg jag är övertygad av att det kommer att bli en första klass resa kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: