söndag 14 juli 2013

Söndag hela dagen .................

Vaknade som vanligt innan alla tuppar gott med tystheten i huset på Svartmannagatan , jag mår oförskämt bra på alla sätt och vis livet är så otroligt snällt mot mig och tacksam är bara förnamnet på hur jag känner mig Tack Universum för allt vackert i mitt liv ..................
Gårdagens middag skulle föreställa en köttfärsstubbe blev inte alls som på bilden men det smakade gott tyckte alla som åt vilket var väl bra efter maten en promenad mot skateparken se om Joel var synlig men han var inte där men parken är himla fint fullt av ungdomar trevligt att kommunen byggde detta åt stadens barn min Joppe bor där mer än vad han gör hemma just nu kul att han har kommit ur sitt rum där han bodde framför sitt tv spel efter sin fars död hans sätt att bearbeta sin sorg fungerade bra för honom love you kido... 
Var på kyrkogården en runda har inte varit där på länge jag tro inte att Lars bryr sig men kan få lite dåligt samvete att jag är inte där som jag var för förlåt Lars du finns alltid i mina tankar jag mår  bra nu det tog ett tag för mig att komma på fötterna efter din tragiska bortgång och kan bara känna tacksamhet att jag har varit älskad i så många år av dig en härlig gåva som många aldrig få uppleva .. Väl hemma igen var det dax att smaka på lite vin godaste vin jag någonsin smakat och många flaskor till finns nu i mitt förvar Tack så mycket för allt kan jag bara säga till dig dröjer ett tag tills vi ses igen men det kommer väl att gå snabbt  hoppas jag .....
Ha det bäst denna fina söndag alla underbara skickar massor av kärlek & ljus till er var rädd om varandra och vara tacksam för det lilla som gör livet så vackert //Delicia 
Prince Alfons <3

Inga kommentarer: