torsdag 25 juli 2013

Snart slut på vecka 3 ......

Vaknade vid halv sju möttes av en Zack i köket som åt frukost och förberedde sig för dagens sommar jobb , jag satte på lite kaffe och taggade för morgonens promenad vila ett par dagar haft ont efter milen lite konstigt för att jag går ju så mycket men men måste ju lyssna på sin kropp underbart väder ute mys på hög nivå ... när jag kom förbi kykogården skickade en slängkyss till Lars bruka göra det så möttes jag av en lik bil en snabb sekund sköljdes en snabb ögonblick av sorg , ångest genom min kropp för att lika snabbt försvinna massor av kärlek & ljus till dig i bilen hoppas att du har haft ett bra liv fina du ... ja döden är ju något ingen av oss slipper gäller att ha en bra tid på denna jord och mysa så gott det går , ångra inget och lev livet för fullt och det är just det jag håller på med är så så tacksam för att mitt liv blir bara bättre och bättre för var dag jag har inte mycket pengar men vi klarar oss , friska barn , mys hus på backen och en ny kärlek som bara är så underbart det kan bli ler dagligen av tanken på hur bra jag har det ... Tack Gud , Jesus , Universum för att ni sprider lycka min väg jag skall göra allt i min makt att sprida det till andra som behöver det varje dag tack , tack och åter tack massor av kärlek & ljus Delicia 
Stop in the name of LOVE ..

lite moln 

Ego bild 

nytt linne finaste färg 

I deserve every moment of this lovely ..

2 kommentarer:

Elisabet55 sa...

Förstår att det ilade till av panik,känslan sitter där.Igår var det 4a månader sedan min Håkan dog,är tacksam för att han slipper plågas mera.Vet att det lindras med tiden.Är glad för att du funnit kärleken och det känns bra livet.Kommer dit jag med en dag.Är tacksam för mina barn och barnbarn.För 1 månad sedan var jag på begravning av min morbror som dog i cancer.Både min mamma,farmor,farfar har dött i cancer.Så nu hoppas jag att det inte blir så mera..aikseb 9

Delicia sa...

Vi får hoppas och be att det inte blir mer död , ett tag kändes det som hela min familj dog min pappa, svärmor och man inom loppet av 11 månader var mycket tufft det tog tid att resa sig och det skall det göra ... skickar massor av kärlek & ljus till dig och hoppas du får en resterande härlig helg kram Delicia