fredag 5 juli 2013

Semester !!

Så ja vaknade för en stund sen taggar direkt skall ut och ta en rask promenad behöver rensa lilla hjärnan lite mycket som snurrar fast mina val är gjorda och jag vet att jag har valt rätt nå ja det visar sig ..... Första dagen på semestern prick kl 5 slår jag upp ögonen och mötts av en go Alfons som vill ha mat genast , nu när semestern är här har jag lite att ta tag i mitt hus ser ut som kriget har inte riktigt orkat ta allt men nu minsann, fick lite oväntat besök förra veckan och fick bara snabb röja och så vill jag inte ha det men jag har inte haft städning på prio 1 dessa veckor men det skall nu saneras. Hannah håller på att packa och jag vet att det kommer att bli lättare att hålla det i ordning om det är en mindre i hushållet , hennes rum skall målas sen skall Joel flytta ner då har jag hela ovanvåningen för mig själv ...
Jag tror inte att jag behöver grubbla så mycket om min framtid jag tror att min vackra skyddsängel sparkar mig i rätt riktning i livet känns lite tryggt kan jag lätt säga saknar hans trygga sätt men har i alla fall haft äran att ha denna fina man i halva mitt liv mycket lyckligt lottad kvinna . Hoppas att du har det bra min fina Lars det går inte en dag utan att jag tänker på dig du dog i mina armar en ofattbar händelse som har berört mig djup tack älskade du för att du fanns för mig . Jag kan bara vara tacksam för allt som har hänt mig det har gjort mig till den kvinnan jag är och jag är fan ta mig FANTASTISK hahahaha starkare än någonsin på alla plan och jag vet att resten av mitt  liv kommer  att bli underbar jag njuter för fullt och ser fram emot att allt spännande . Ha en underbar Fredag alla vackra var rädda om er och glöm inte att vara tacksam för det lilla massor av kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: