tisdag 23 juli 2013

Semester vecka 3 dag 2 .......

Tidig morgon ingen motion på många dagar milen igår tog hårt träningsvärk ifrån helv...... gott i och för sig bara man inte rör sig just nu skriker jag när jag måste sätta mig så toa besök aj aj aj hahahah !! Ler med hela min själ livet e fint och jag behöver nog inte fundera så mycket på något skall bara låta det flyta på och njuta för fullt , fina godmorgon rader ifrån finaste får en att känna så otroligt uppskattad och det gillas skarpt tack för att du finns fina du ......................
Inte mycket som skall göras idag kanske lägga mig på min altan och sola ryggen som är så tråkigt och fortsätta läsa 50 nyanser av honom och hoppas att de kommer tillskott snart hahahah !! hur svårt är det Christian Grey just do it !!! kanske lite kaffe träff med någon vi får se vad denna fina dag har att bjuda på ..

Igår så träffade jag en vän på stan fikade och kom ifatt med tjej snacket mycket har ju hänt med mig i alla fall denna underbara sommar , Lindex kolla underkläder åh vad mycket fint det finns och jag kanske skall spara mig tills London resa och Victorias Secret som det längtas till speciellt nu när kroppen har fått en annan form .. sen kaffe och annat gott som passar en tjej träff helt perfekt senare på efter middagen mot Vittsjö och hämta Zack´s nya mixerbord snabb lektion i Dj yrket i ett litet kyffe i en källare Zack så lycklig så vi får hoppas att han kan utvecklas och få spelningar så småningom kommer oxå fixa sig livet kommer att bli bra för oss all vi har lidigt tillräckligt i våra liv nu skall vi bara mysa ..

Ha en fin dag alla underbara vackra massor av kärlek & ljus glöm inte att tacka varje dag för allt vackert i livet det är det viktigaste i livet är tacksamhet och när man upptäckt det då öppnas det dörrar skall ni veta puss, puss och åter puss 
Me and my Girl 

Coffee & cheese cake 

I´m sexy and i know it !!

förevigar dessa fina <3

Knogjärn 

Zack´s kärlek 

Inga kommentarer: