onsdag 31 juli 2013

Mitt i veckan ..

05:30 pip vaknar denna kärring som vanligt klagar inte gillar att gå upp tidigt egen tid e ju bäst denna tid en timme senare traskar Zack upp trött som en gnu han har varit på fest till sena natten men han stack till jobbet duktiga kille , idag regnar det som bara den inget bra motions väder så jag tror jag skiter i det har ju varit extremt flitig på min semester och gått över 10 mil helt otroligt kroppen har fått en kanon fin form jag är så stolt över mig själv nu skall det biffas till hösten är nog bra att styketräna sen skall det tatueras hmmmm .... Idag skall bilen tvättas, oljan kollas spolar vätskan fyllas på dammsugas sen e den klar för min roadtrip som jag längtar så efter två veckor sen jag såg honom sist en en go helg framför oss kan bara bli vrål trevligt på alla sätt och vis .. Jag har sökt ett jobb idag denna verkar jätte spännande kan bara hoppas att jag kommer på en arbetsintervju håller tummar och tår på denna en ny kaffe date i eftermiddag redig kaffe kärring e jag och tycker att det är toppen ..

Tack fina universum för allt fin i mitt liv jag är en lyckligt lottad kaffekärring ler med hela min själ kärlek & ljus till er alla ha en underbar dag för att det skall jag 
So very very true <3

Pust ut efter svettig runda 

Inga kommentarer: