lördag 27 juli 2013

Lörda!!!

Upp och hoppa denna tidiga lördags morgon 3 veckor av min semester har susat förbi och inte mycket som jag sagt har blivit gjort mer än lite ogräs och städ & tvätt som man har varje dag men men jag har vilat solat och haft det så underbart så det borde ju räcka . Sommaren började med att längta efter P skulle komma hem nu är han hemma och laddar om för att sedan sticka igen i slutet av Augusti jag klarar inte av en resa till inte gjord att vänta , vänta och vänta jag gjorde det så tålmodigt när vi väntade på en vänster lunga och en lever i 85 helvetes dagar för att sedan vänta på att Lars kunde vakna vilket han aldrig gjorde , däremellan träffade jag en ny person som ger mig total respons på det jag ger väntan är så mycket enklare med honom sms och telefonsamtal gör dagarna så mycket enklare och denna väg jag nu väljer och ser nu att valet är så rätt . Ibland blir livet inte alls som man hade tänkt sig och det är ju lite roligt att det kan vända i en annan riktning till något nytt .
Många timmar av tystnad och ensamtid frågade jag Universum för att svar , svaret har jag fått och ta nu tacksamt emot det som har kommit min väg. Jag mår så bra i mitt liv nu är så stolt över allt jag har klarat av och har gått igenom givit mig en så otrolig inre styrka som jag aldrig trodde fanns inom mig och en total lycka som så underbart bubblar i min kropp . Jag tackar för de prövningar jag har fått , så låg jag har varit legat i en säng och inte ens orkat borsta mina tänder till nu känns som ljus år ifrån varandra men är bara ett par år av mitt liv ......... Tack tack och åter tack Gud , Jesus , Universum för att ni svarade på mina frågor , böner // D

Idag skall jag kanske ta tag i min jungel av ogräs som finns på min baksida av huset annars inte så mycket på planeringen vädret skall bjuda på åska & regn så mer vila kan det bli ingen PW idag men kanske lite styrketräning vi får se inga måsten så skönt . Ha en fin Lördag alla fina massor av kärlek & ljus Delicia
Fick kissa med öppen dörr pga trasig lampa .. hahaha

Lyx på Frillan 

Gosiga tassar 

Yes It´s wonderful 

Inga kommentarer: