måndag 29 juli 2013

Hangover part 4...

Så ja vaknat nu för tredje gången sen 05.30 imorse känns lite bättre nu hahaha var hemma hos Åsa och åt så fin mat och drack vin och det var en underbar kväll tills ..................... så ja ny kropp nya upplevelsen fick jag nu uppleva det jag har läst som kan hända efter en gastricbypass , lite konstigt för att festa efter denna operation har jag gjort flera flera gånger . Jag kunde verkligen knappt gå och fick ha hjälp till och ur taxi Hannah & Zack fick sig ett gott skratt att se sin fylle morsa det har det inte gjort innan och förhoppningsvis inte behöva göra igen hahahah !! Så i denna säng kommer jag att vara idag och lyssna på musik och piggna till mig.

Jag är så lyckligt lottad i mitt liv tårar av tacksamhet kommer flera gånger om dagen ha de finaste vänner , sötaste barn , gulligaste huset på backen och vackraste man i mitt liv tack , tack och åter tack för allt fint i mitt liv massor av kärlek & ljus till er over n out Delicia
Så gott 

Skål 

Lite lyx på en balkong 

Inga kommentarer: