torsdag 11 juli 2013

Day 4 ...

Efter att ha spenderat ett dygn i sängen blev lite kass efter min runda här om dagen blev rastlös på med träningskläderna och iväg kallt ute brrrr snart bkir jag varm och svettig gott men måste nog skaffa en jacka till min tränings outfit musiken har jag i öronen högt pulserande får ihop tempot härligt underbart kom upp vid en liten bro vid Gräddhyllan i stan en bil stod framför stigen fick gå runt den tyckte att det var en konstig parkering men inte mer med det gick vidare upp stod vid stopp tecknet skulle just över gatan och då minsann stod bilen bakom mig och körde så nära att backspegeln touchade min rygg gjorde inte ont men var ruskigt otäckt nära och han körde långsamt bakom mig jag fick minsann springa på T4 skolan in på skolgården så nu vet jag att jag kan springa ett par 100 meter skönt att se massa ungdomar på skolgården nu var jag nästan hemma pi usch tvi läskigt , nu skall jag kolla efter peppar spray eller något P har ju en el mackapär den såg ju farlig ut sån hade ju varit bra och nej jag bryr mig inte om det är olagligt tycker att säkerhet går lite före och från och med nu blir det rundor inom stan .. 
Idag inte mycket på schemat fortsätta med lite städ och tvätt kanske ta allt ogräs på framsidan av mitt hus och kanske till och med tvätta min bil skönt med semester myser på hög nivå , jag har inte rökt sedan igår tänkte nu jäkla jag skall inte köpa dessa goda gift pinnar får hålla mig till feströkning som jag har gjort sedan Lars och jag slutade röka för 100 år sen , men snuset det behåller jag det skadar inte mina lungor på samma sätt ...Ha en underbar dag alla fina va tacksamma för det lilla som gör livet underbart vackert massor av kärlek & ljus och massor av pussar & kramar Delicia

Inga kommentarer: