söndag 7 juli 2013

7th of July

Sov länge gud va gott ... Idag kommer Mr P hem jag längtade efter denna dagen sedan en kall April och otroligt lång jobbig väntan och nu bemötts av blandade känslor det trodde jag aldrig konstigt hur saker och ting kan bli inte alls som jag trodde om vi säger så ..... Idag skall jag till Åhus och sola med min älskade Marie skall bli så gott har inte varit i Åhus sedan vi firade vår sista midsommar ihop min Lars och jag tror det var 2009 minnet kan ha fel men där omkring var det skall bli skoj nu kan jag ha en bikini och trivas med mitt utseende bara det är ju lite häftigt lite hängande hu har jag men ser otroligt bra ut med tanke på hur mycket vikt som jag har gått ner på så kort tid det löser sig jag har fortfarande inte riktigt vant mig med min nya kropp få lite chock varje gång jag ser mig själv i spegeln . Inte mycket mer att säga idag ha en fin dag alla underbara va rädda om er massor av kärlek & ljus puss & kram Delicia

Inga kommentarer: